DIDŽIUOJAMĖS YPAČ MAŽOMIS GRUPĖMIS IR NUOSTABIU KOLEKTYVU
Kur atliepiame kiekvieno mokinio poreikius ir drauge su vaiku, pasiekiame jo asmeninę sėkmę
Čia - kiekvienas žingsnis yra svarbus!
-
5-6 M. METAI
PELĖDŽIUKŲ GRUPĖ
Teachers: Vytautė ir Gabija
Penkiamečiai (5 m.) yra linksmi, veiklūs ir iniciatyvūs. Jiems labai patinka planuoti, vadovauti, siekia patys priimti sprendimus. Jiems svarbu turėti „geriausią draugą“, tačiau jis nuolat keičiasi, nes šio amžiaus vaikams dar nesusiformavę geri socialiniai įgūdžiai.
Čia jaunieji mokinukai kiekvieną dieną turi ugdomąsias panoraminio ugdymo pamokas bei vieną iš žemiau išvardintų veiklų:
- Psichologo BEI SOCIALINIO EMOCINIO INTELEKTO PAMOKĖLES VAIKAMS su Kimočiais
- “OXFORD” ANGLŲ KALBOS PAMOKĖLES
- TEATRO PAMOKAS
- SPORTO PAMOKĖLES
- GRUPINES LOGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
- GRUPINES ERGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
Na, o Priešmokyklinio ugdymo (6m.) tikslas – brandinti vaiką mokyklai ir palengvinti jo perėjimą nuo ugdymosi darželyje prie sistemingo mokymosi mokykloje.
Priešmokyklinėje grupėje pagrindinė veiklos forma yra žaidimas. Žaisdamas (rūšiuodamas, skaičiuodamas, lygindamas įvairių formų ir rūšių daiktus (akmenukais, kaladėlėmis, kamuoliukais ir t.t.) vaikas mokosi kalbėti, mąstyti, tirti aplinkinį pasaulį, aiškintis žodžių reikšmes, klausti, tinkamais žodžiais reikšti savo mintis
-
4,5 - 5,5 m. Metai
DRUGELIŲ GRUPĖ
Teachers: Rūta, Gabija
Vaiko poreikis turėti geras socialines, edukacines vystymosi sąlygas yra vienas pagrindinių ir su vaiko amžiumi nesikeičiančių interesų. „Smalsučių“ grupės ugdymo veikla orientuota į pagrindinius vaiko poreikius: saugumą, savarankiškumą, aktyvumą, žaidimą, bendravimą, bendradarbiavimą, pažinimą, saviraišką.
Čia jaunieji mokinukai kiekvieną dieną turi ugdomąsias panoraminio ugdymo pamokas bei vieną iš žemiau išvardintų veiklų:
- Psichologo BEI SOCIALINIO EMOCINIO INTELEKTO PAMOKĖLES VAIKAMS su Kimočiais
- “OXFORD” ANGLŲ KALBOS PAMOKĖLES
- TEATRO PAMOKAS
- SPORTO PAMOKĖLES
- GRUPINES LOGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
- GRUPINES ERGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
-
3 - 4 m. Metai
BORUŽKIUKŲ GRUPĖ
Teachers: Greta, Diana
Šiame amžiaus tarpsnyje vaikai mokosi išlaikyti dėmesį, susikaupti, laikytis pirmųjų susitarimų. Tam svarbi dienos rutina ir aiškios taisyklės. Taip pat pradeda formuotis priežasties pasekmės ryšiai, svarbūs tolimesniam gyvenimui. Šiame amžiuje ypatingai svarbus smulkiosios motorikos lavinimas, kuris ne tik padeda geriau sukoordinuoti kūną, bet ir stimuliuoja smegenų centrus, kurie yra atsakingi už vaikučių kalbą
Tad vaikų ugdymas vyksta per žaidimą, bendraujant su kitais vaikais, sąveikaujant su aplinka, mokant savarankiškumo. Veiklos kampeliai aprūpinti įvairiomis ugdymo priemonėmis, kurios skatina vaiką pažinti, veikti, eksperimentuoti, tyrinėti. Atsižvelgiant į individualias vaiko ypatybes, vaiko veikla keičiama, derinant aktyvią ir pasyvią veiklą grupėje ir lauke.
Čia jaunieji mokinukai kiekvieną dieną turi ugdomąsias panoraminio ugdymo pamokas bei vieną iš žemiau išvardintų veiklų:
- Psichologo BEI SOCIALINIO EMOCINIO INTELEKTO PAMOKĖLES VAIKAMS su Kimočiais
- “OXFORD” ANGLŲ KALBOS PAMOKĖLES
- TEATRO PAMOKAS
- SPORTO PAMOKĖLES
- GRUPINES LOGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
- GRUPINES ERGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
-
1,8- 2,8 m. Metai
VARLIUKŲ GRUPĖ
Teachers: Karolina,Diana
Į pačių mažiausiųjų, VARLIUKŲ grupę priimame vaikučius nuo 1,8 mėnesių. Šiame amžiaus tarpsnyje ypatingai svarbu atliepti kiekvieno mažo vaiko poreikius. Tik tada, kada vaikas jausis saugus, jis priims visą akademinę informaciją. Čia mokinių laukia empatiškas pedagogų kolektyvas, kuris leis pasijusti vaikams kai namuose.
Čia jaunieji mokinukai kiekvieną dieną turi ugdomąsias panoraminio ugdymo pamokas bei vieną iš žemiau išvardintų veiklų:
- Psichologo BEI SOCIALINIO EMOCINIO INTELEKTO PAMOKĖLES VAIKAMS su Kimočiais
- “OXFORD” ANGLŲ KALBOS PAMOKĖLES
- TEATRO PAMOKAS
- SPORTO PAMOKĖLES
- GRUPINES LOGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
- GRUPINES ERGO TERAPEUTĖS PAMOKAS
Čia labai svarbu atkreipti dėmesį į amžiaus tarpsnius. Individualią programą sudarome atsižvelgdami į kiekvieno mokinio raidą. Raidos aprašai analizuojami per :
Socialinius – emocinius įgūdžius;(pvz: stebi, kaip kiti žaidžia ir trumpai įsitraukia į žaidimą; geba pasirinkti vieną iš dviejų ir pan.)
Žaidimo ir dalyvavimo grupės veikloje įgūdžius (pvz. Padeda suaugusiems sudėti žaisliukus į vietą)
Fizinius įgūdžius. Viso kūno ir piršto bei riešų judesiai (pvz. Suveria 4 didelius karolius)
Savitarnos įgūdžius (pvz. Nusivelka paprastus nesusegamus drabužius)
Kalbos įgūdžius: suvokimas ir kalbėjimas (pvz. Parodo ir pasako, kas pavaizduota, nesudetingame paveikslelyje)
Pažinimo gebėjimus (pvz. Supranta: “viduje – išorėje”, “atidaryta – uždaryta”, “prieš- po”)
Akademinius gebėjimus (pvz. geba išlaikyti dėmesį įdomios ugdomosios veiklos metu)
GRUPĖS
IR GRUPIŲ SĄSTATAS
Varliukų grupė | Maksimalus vaikų skaičius grupėje - 10 vaikų | amžiaus kategorija 1,8-2,5 m. | ||
Boružėlių grupė | Maksimalus vaikų skaičius grupėje - 10 vaikų | amžiaus kategorija 3,5 -4 m. | ||
Drugėlių grupė | Maksimalus vaikų skaičius grupėje - 10 vaikų | amžiaus kategorija 4-5 m. | ||
Bitučių grupė | Maksimalus vaikų skaičius grupėje - 12 vaikai | amžiaus kategorija 5-6 |